2024. május 18. Szombat
Napnyugta: 20:19
NyitólapOldaltérképLinkekElérhetőségLogin

Címlap arrow AdventInfo arrow Hírek arrow „SOHA NE ADD FEL!”
„SOHA NE ADD FEL!” PDF Nyomtatás E-mail
Tartalom
1. oldal
2. oldal

adra_-_soha_ne_add_fel_-_adra_tabor_2013_img_3764 A péceli gyerekek rövid tábori beszámolója

(megjelent a péceli újságban)

Július 23-29-ig Balatonlellén, az ADRA Táborban nyaraltunk. Pécelről tízen mentünk: nyolc gyerek és két felnőtt.  Táborba érkezéskor már ebéddel fogadtak minket. Ebéd után elfoglaltuk szobáinkat, majd a Balatonban csobbantunk egyet. Este ismerkedés a norvég fiatalokkal és a többi táborozó gyerekkel. Az áhítat végén a másnapi programot ismertették. Reggeli után áhítattal majd csoportos beszélgetéssel kezdtük a napot. Azután szabad játékok, kézműves foglalkozás, fürdés a Balatonban, röplabdázás a norvégokkal. Az ebéd 13 órakor kezdődött, majd a norvég fiatalok különböző programokkal színesítették délutánjainkat. 19 órakor vacsora vette kezdetét, melyet ismét áhítat követett. A takarodó 22 órakor volt. Egész héten tartalmas programokat biztosítottak számunkra. A programok közt szerepelt: kalandpark, hajókirándulás Tihanyba és múzeumlátogatás, motorozás, koncert, bábelőadás, fagyizás. Egész héten keresztül talentumokat gyűjthettünk jócselekedeteinkért, amit a hét végén le lehetett vásárolni. Amilyen rövid a beszámolónk, olyan rövidnek tűnt ez az egy hét. A búcsú sosem könnyű. Sokan megkönnyeztük a norvég fiatalok távozását. Köszönjük a nyári élményt.