2024. július 03. Szerda
NyitólapOldaltérképLinkekElérhetőségLogin

Címlap arrow AdventInfo arrow Hírek arrow Túra Szelcepusztára
Túra Szelcepusztára PDF Nyomtatás E-mail
tura_szelcepusztara_dscf2106A Nyírturai Gyülekezet a tavalyi évhez hasonlóan, idén július 2-5. között ismét kirándulást szervezett a gyönyörű látványt nyújtó Szelcepusztára. Pócsi László lelkész testvér vezetésével most egy még nagyobb csapattal, Nyíregyházáról, Nyírpazonyból, Sényőről, Kisvárdáról, Karcagról és Nyírturáról érkezett barátok, ismerősök, rokonok társaságában indultunk útnak.

A tábor helyszíne a domboldalon, a várostól elszigetelt, csendes helyen volt. Ez a szűk négy nap, amit egymás társaságában, a természetben eltöltöttünk, közelebb vitt minket Istenhez. Csodálhattuk Teremtőnk mindenhatóságát, kezének munkáját, mellyel megalkotta a hegyeket, dombokat, patakokat a benne nyüzsgő állatokkal együtt, és közben közelebb kerültünk egymáshoz is.

Lelkipásztorunk igen hasznos lelki tanácsokkal látott el mindannyiunkat, a kicsiktől kezdve a nagyokig egyaránt. A szombati istentiszteleti alkalomra a környező gyülekezetekből is eljöttek a testvérek, így nagyon sok szép szolgálattal dicsőítettük az Urat.

Két ízben is barlangásztunk és lementünk a föld gyomrába, majd fel a hegy csúcsára, virágot szedtünk a domboldalon, sőt a gyerekek is jól érezték magukat, mert a bátrabbak lóra ülhettek, a kevésbé bátrak pedig megsimogatták őket. Egy ilyen rövid beszámolóban nem is lehet felsorolni azt a sok élményt, amit ott, négy nap alatt tapasztaltunk! Bíztatok mindenkit, hogy minél többet látogasson ki a természetbe, ahol Istenre hangolódva, Vele közösségben alakíthatjuk és csiszolhatjuk jellemünket, ahol kikapcsolódhatunk és feltöltődhetünk.

Nagyon szépen köszönjük az izsófalvai testvérek meleg szeretetét, segítőkész szolgálatukat, valamint Kőszegy László testvérnek a jól megszervezett túrákat és azt, hogy lehetővé tette számunkra, hogy egy hétvégét eltöltsünk ebben a gyönyörű környezetben.

A jó Isten neve legyen áldott mindezért!